.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز ;
آخرین اخبار شنیده ها از استان مازندران ؟!
شنیده ها حاکی از تغییر استاندار ، معاونان سیاسی – امنیتی ، پشتیبانی و برنامه ریزی ، مدیران کل صنایع و معادن ، کار و امور اجتماعی ، فنی و حرفه ای ، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، برخی از فرمانداران شهرهای مرکزی مازندران و...
آخرین اخبار شنیده ها از استان مازندران ؟!


اختصاصی شمال نیوز ; جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( تغییر استاندار ، معاونان سیاسی – امنیتی ، پشتیبانی و برنامه ریزی ، مدیران کل  ، کارو امور اجتماعی ،
صنایع و معادن ، فنی و حرفه ای ، برخی از فرمانداران شهرهای مرکزی مازندران ،و...) از این خبرها می باشند.


***شنیده ها حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد از عملکرد مهندس کریمی استاندار مازندران رضایت دارد و به احتمال قوی وی استاندار مازندران خواهد ماند.هر چند فعالان سیاسی همگی بر این نکته اتفاق نظر دارند که تغییر استاندار مازندران در توسعه استان مفید نخواهد بود.

***جواد قناعت ، معاون فعلی سیاسی – امنیتی استانداری مازندران بزودی بعنوان استاندار یکی از استان های شمالی معرفی خواهد شد. هرچند برخی از صاحبنظران سیاسی بر این باورند که خروج قناعت از استان برای پیشرفت وی موثر است. برخی از نزدیکنان قناعت ، رفتن وی را به  نوعی از دست دادن پدر معنوی خود می دانند. گزینه های جدی برای سمت معاونت سیاسی – امنیتی استانداری مازندران نیز جواد اسماعیلی معاون فعلی اداره کل اطلاعات مازندران و عبدالوحید فیاضی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران هستند.

***شنيده ها حاكي است معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی استانداری مازندران با هم ادغام خواهد شد و تنها گزینه مطرح شده برای سمت معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی استانداری مازندران حسن اسماعیلی مدیرکل فعلی هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران است.

***شنيده ها حاكي است پس از تغییر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران و انتصاب حجة السلام گواهی به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) ، وی مجددا به مازندران باز خواهد گشت . گواهی قرار است به عنوان مدیرکل اوقاف استان مازندران معرفی شود.و حجه السلام سهرابی مدیر کل فعلی به سازمان منتقل میگردد.

***شنيده ها حاكي است پس از قطعی شدن حضور کریمی در استانداری مازندران به اسحق صلاحی و دیگر گروه های سیاسی پیام رسیده است که دیگر پیگیر معرفی استاندار جدید نباشند.

***شنیده ها حاکی است بدنبال عدم تغییر مدیریت ارشد استان مازندران ، اسحق صلاحی ، رئیس ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در استان مازندران ، قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شود.

***شنيده ها حاكي است پس از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت برخی از مدیران کل در مازندران تغییر خواهند کرد. گفته می شود دکتر هاشم پور از صنایع و معادن مازندران به سازمان صنایع کوچک یا یکی از شرکت های بزرگ وابسته به وزارت صنایع و معادن خواهد رفت. مدیران کل کار  و امور اجتماعی ، فنی و حرفه ای نیز تغییر خواهند کرد. گفته می شود فرماندار چالوس نیز به عنوان رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی خواهد شد.

***شنيده ها حاكي است در پي استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور دکتر حسینی به مسند  این وزارتخانه ، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز تغییر خواهد کرد. در این بین گزینه هایی چون امام زاده مدیرکل فعلی ، عزیزاده گرجی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مسعود احمدی عضو سابق شوراری شهر ساری ، دکتر نقویان استاد دانشگاه و حمید محمدی کیاپی در حال رایزنی برای تصدی سمت مدیریت فرهنگ و ارشاد مازندران هستند. اما خبرهای موثق حاکی از آن است که هادی ابراهیمی مطرح ترین گزینه برای این سمت می باشد. ابراهیمی مورد وثوق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به احتمال زیاد وی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواهد شد.

***شنيده ها حاكي است پس از کش و قوس های فراوان در خصوص ادغام سازمان حج وزیارت در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، حاج رضا کلانتری که پیش از این در اداره اوقاف شهرستان ساری مشغول بود به سمت مدیریت حج و زیارت استان مازندران منصوب خواهد شد. ساداتی نیز به سمت یکی از مدیریت های سازمان حج و زیارت کشور منصوب خواهد شد.

***شنيده ها حاكي است پس از قطعی شدن وزارت کشور مصطفی محمد نجار و عدم تغییر استاندار مازندران ، برخی از فرمانداران شهرهای مرکزی شهرهای شمال کشور تغییر خواهند کرد. از حسین محمدی نیز برای فرمانداری ساری نام برده می شود.

***
شنيده ها حاكي است از آن که مدیرکل تعاون مازندران در حال بازنشتگی میباشدوجای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

***شنيده ها حاكي است مدیرعامل شرکت آب منطقه مازندران نیز تغییر کرده و مهندس واحد جای خود را به فردی دیگری خواهد داد. هنوز گزینه مشخصی برای جانشینی واحد تعیین نشده است. واحد با توجه به نزدیکی به مدیرعامل شرکت آبفا احتمالا به وزارتخانه کوچ خواهد کرد.

***شنيده ها حاكي است تغيير رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران قطعي شده است و بزودي رئيس جديد اين سازمان معرفي خواهدشد. احتمالا عباس نژاد به عنوان یکی از مشاوران سازمان منصوب خواهد شد.

***شنيده ها حاكي است رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز تغییر خواهد کرد. گمانه زنی ها از احتمال ورود مجدد خادم به سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر می دهد.

***شنيده ها حاكي است در راستای تغییر و تحولات مدیریتی در استان مازندران ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز تغییر خواهد کرد. گفته می شود دکتر بهرامی معاون بهداشتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جایگزین دکتر جعفری خواهد شد.

***شنيده ها حاكي است در پی عملکرد ضعیف ورزش مازندران در عرصه داخلی و خارجی ، نصرالله پریچهره جای خود را به فرد دیگری خواهد داد. محسن محمدی تاکامی یکی از گزینه ها برای تصدی این سمت است. روابط وی با سعیدلو احتمال انتصاب وی را افزایش داده است. البته احتمال بازگشت مجدد حسینی مدیرکل سابق این اداره نیز وجود دارد. در عین حال گفته می شود نقی کلانتری رئیس پیشین هیات کشتی مازندران نیز از گزینه هایی است که ضلع سوم این حلقه را تشکیل داده است.

***شنيده ها حاكي است با توجه به عملکرد مثبت حجةالسلام طالبی در دادگستری مازندران ، وی همچنان مورد وثوق رئیس جدید قوه  میباشد و بطور حتم در سمت خود ابقا خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پراز 26 شهريور 1388
بطور قطع این تغییرات باعث شکوفایی استان میشود بخصوص در حوزه فرمانداری ساری موفق باشند
نا شناس 26 شهريور 1388
این اطلاعات را از کجا گرفتیید؟جانشین پریچهره که دو سه روزه مشخص شده(م-م) یکی از مدیران کل آغاز به کار دولت نهم در مازندران که پیش از اینکه به مازندران بیاید بازرس ویژه آقای احمدی نژاد در شهرداری بود و بعد از دو ماه مازندران را ترک کرد.
نا شناس 26 شهريور 1388
آقا التماس می کنم فرمانداری آمل فراموش نشود.
نا شناس 26 شهريور 1388
درمورد تغییر فرمانداران شفافتراطلاع رسانی کنید
سيد مهدي احمدي 26 شهريور 1388
اقاي ... و همكاران محترمش سلام اولا من سيد مهدي احمدي هستم نه مسعود ثانيا من تابحال با هيچكس در شهر و استان در خصوص تصدي مديريت ارشاد استان رايزني نكردم و نخواهم كرد من يك معلم دانشگاهم و دارم كار علمي فرهنگي ميكنم شمارا به خدا بامن كاري نداشته باشيد بگذاريد من به كارهاي خودم برسم ثالثا مشك ان است كه خود ببويد نه انكه عطار بگويد لطفا انعكاس دهيد متشكرم
نا شناس 26 شهريور 1388
جهت اطلاع راکامل کن؟:
پریچهره ماندگارشد
رسولی مسکن رفتگارشد
هاشمی بنیادمسکن هم می رود
حمیدی صداوسیمابازنشسته می شود
صلاحی کجورسفیرمیشود
اسماعیلی معاون وزیرمی شود
نا شناس 27 شهريور 1388
اقای مدیر رسالت خود را ثابت نکردی مگر دانستن سوابق بد است بذار همه بدانند چرا نظر راحذف کردی
نا شناس 28 شهريور 1388
مسعود احمدی مدیر کلی واسش کوچیکه او با این سابقه درخشان باید وزیر شود
نا شناس 28 شهريور 1388
شنيده ها حاكي است كه دكتر عليزاده رئيس دانشگاه مازندران نيز مي رود. جايگين دكتر احمد پور است كه مقداد نجف نژاد نماينده بابلسر براي رياست او تلاش مي كند .
محسن 30 شهريور 1388
يكي از مديران گفته است که پست را از مسئولین گرفتن شبیه قورباغه را از دهان مار گرفتن است
ال 30 شهريور 1388
مهدي و مسعود زياد فرق چنداني ندارن چون احمدي هستين توروخداقبول كن!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.